ספא

ספא  פרסם כאן  מאמרים
 
 
שם:
טלפון:
אימייל:
הערות:
חבילות ספא לזוגות

אם גם אתם מעוניינים לשדרג את הבילוי הזוגי, וישיבה במסעדה כבר לא עושה לכם את זה כמו פעם, זה בדיוק הזמן לשדרג לחבילות ספא לזוגות! חבילות ספא א


פורסם: 4/26/2018

מאמר זה שייך לקטגוריית ספא זוגי

אם גם אתם מעוניינים לשדרג את הבילוי הזוגי, וישיבה במסעדה כבר לא עושה לכם את זה כמו פעם, זה בדיוק הזמן לשדרג לחבילות ספא לזוגות! חבילות ספא אלו מסדרות לכם בילוי בלתי נשכח, ובשונה מלא מעט דייטים ויציאות שהיו לכם בעבר, כאן מדובר על פעולה שהיא 100% בריאותית, ומספקת חוויה של 100% הנאה! בואו להתרגש כל פעם מחדש עם חבילות ספא לזוגות. זוגות רבים הגיעו לכאן לביקורים חוזרים ונהנו שוב מאותן החוויות כבעבר!

טיפולי מסאז' מתקדמים

ניתן לצרוך כאן טיפולי מסאז' בסיסיים כמו עיסוי שוודי, לצד טיפולים מתקדמים יותר כמו עיסוי באבנים חמות בשיטת הדרום אמריקאית, או עיסוי תאילנדי לספורטאים ובעלי גב חזק. טיפולי המסאז' מומלצים ומותאמים לכל לקוח ולקוחה על ידי צוות המומחים שלנו אשר בוחן מי נמצא מולם ומסדר לו או לה את הטיפולים המתאימים ביותר, אשר יספקו 100% חווית ספא טהורה!

ג'קוזי מפנק הממתין רק לכם

זו העת לשכוח מצרות היום יום ולנפוש בג'קוזי יוקרתי הממתין אך ורק לכם. בג'קוזי תוכלו למצוא מגוון עצום של חוויות, החל מזרמי מים משתנים ועד האפשרות לארח את בן זוגך או בת זוגך לצדך. הג'קוזי הוא אחד מההתקנים היותר מפנקים ושווים שלנו, אשר עוצב על ידי אדריכלים מובילים ונבחר בקפידה עבור מכון ספא זה.

ספא מיוחד לזוגותטיפולי ספא

טיפולים מיוחדים

סאונה יבשה.

סאונה רטובה.

חמאם טורקי מגוון בטיפולים מיוחדים.

מגוון עצום של פעילויות ספא מיוחדות.

בואו גם אתם ליהנות מחבילות ספא זוגי ולספק לעצמכם בילוי בלתי נשכח. חבילות ספא לזוגות מציעות לכם מגוון רחב של אייטמים בלתי נשכחים אשר יספקו אתכם ויגרמו לכם לאושר עילאי. ניתן לצרוך חבילות ספא זוגיות מכל מיני סוגים, בהתאמה אישית לכל אחד ואחת מכן

מחירי שירותי הספא

המחירים ניתנים במסגרת השירות לזוג, אשר מטבע הדברים הנו זול יותר מהשירות לבודד, הנרשם בגפו. לכן, משתלם יותר להגיע בזוגות, ואם אתם בזוגיות – זו יכולה להיות יציאה מהסרטים גם אם אתם בני זוג חדשים וטריים. 

למידע נוסף על חבילות ספא לזוגות, ניתן לפנות אלינו, ואנו נספק לכם את כל שתצטרכו לדעת!