ספא

ספא  פרסם כאן  מאמרים
 
 
מלון ספא

מלון ספא בתחרות הגדולה היום בין המלונות ומקומות ההארחה השונים כל מלון מנסה ליצור לעצמו איזשהו ייחוד שימשוך אליו את האורחים. ספא הוא אח

טל
פורסם: 8/25/2010

מאמר זה שייך לקטגוריית מלון ספא

 

מלון ספא

בתחרות הגדולה היום בין המלונות ומקומות ההארחה השונים כל מלון מנסה ליצור לעצמו איזשהו ייחוד שימשוך אליו את האורחים. ספא הוא אחד האמצעים הללו. אבל למעשה מלון ספא משתמש בשירותי ספא ובשירותים אחרים של מלון כבסיס ליצירת חבילות מודולריות של שירותים לאורחים השונים. מלון ספא יכול להציע את כל שירותי המלון פלוס שירותי ספא שונים בין אם מדובר במלון גדול ורב חדרים ובין אם מדובר במלון בוטיק או צימר, כאשר לכל סוג מלון ספא כזה היתרונות היחסיים שלו.

מלון ספא אחד יכול להשתמש כבסיס אטרקטיבי במיקום המעניין שבו הוא נמצא בין אם מדובר במיקום ליד הכנרת או באילת, ליד נחל או בתוך יער או אולי בנוף קסום שנשקף מחדרי מלון ספא זה. אטרקציה אחרת יכולה להיות פשוט המבנה של מלון ספא. כאשר מלון ספא ממוקם בבניין היסטורי או בבניין בעל ארכיטקטורה ייחודית ומעניינת. מגוון טיפולים שמציע מלון ספא גם הם מהווים שיקול לבחירת מלון ספא. ככול שמגוון הטיפולים המוצעים גדול יותר, כך יש יותר בחירה לאורח, בין אם מדובר בטיפול יומי שמתבצע במלון ספא ובוודאי כאשר מדובר בשירות ארוכה יותר במלון ספא. כיום מלון ספא בדרך כלל מציע לצד טיפולי ספא מסורתיים כמו עיסוי שוודי גם טיפולים כמו רפלקסולוגיה, שיאטצו, אבנים חמות, טווינא, ארומתרפיה וכן טיפולי קוסמטיקה. מגוון השירותים של המלון גם הם מהווים שיקול בבחירת מלון ספא.

האם יש במלון ג'קוזי? סאונה? איזו סאונה? יבשה? רטובה? האם יש בריכה וכדומה. כאשר בוחרים חבילת פינוק שמציע מלון ספא כדאי לבדוק באיזה משירותי המלון תוכלו לעשות שימוש במהלך יום הפינוק.  מלון ספא יכול להציע אטרקציות נוספות כמו למשל איסור עישון במלון או להגביל את גיל הכניסה של השוהים במלון לגיל 16 ומעלה למשל כך שאנשים יוכלו לנוח ולהירגע ללא רעש של ילדים במלון.