ספא

ספא  פרסם כאן  מאמרים
 
 
עיסוי רקמות עמוק

עיסוי רקמות עמוק אנחנו שומעים הרבה את המושג עיסוי רקמות עמוק אבל רבים מאיתנו לא יודעים למה הכוונה. לפעמים אנחנו חושבים שמדובר בעיסוי


טל
פורסם: 8/25/2010

מאמר זה שייך לקטגוריית עיסוי רקמות עמוק

 

עיסוי רקמות עמוק

 

אנחנו שומעים הרבה את המושג עיסוי רקמות עמוק אבל רבים מאיתנו לא יודעים למה הכוונה. לפעמים אנחנו חושבים שמדובר בעיסוי שעושים פשוט חזק יותר. אבל לא לכך הכוונה. עיסוי רקמות עמוק הוא עיסוי של השכבות העמוקות יותר של השרירים ולאו דווקא נעשה בטכניקה שמפעילה כוח רב או חזק יותר.  עיסוי רקמות עמוק מיועד לשחרר מתחים ולחצים כרוניים בגוף.

מה הבעיה בעצם אם יש מתח ולחץ בגוף בין אם הוא כרוני ובין אם לא? מתח מונע זרימה חופשית של דם ולמפה וכתוצאה מכך גם פחות חמצן מגיע לרקמות ופסולת ורעלים לא מופרשים החוצה בצורה טובה ויעילה. וכך נוצרות בעיות ומחלות. עיסוי רקמות עמוק עובד על רובד פיסי אך גם על הרובד האנרגטי והרגשי של האדם. כמו שיש חסימות פיסיות כך נוצרות גם חסימות רגשיות אצל האדם ובמהלך עיסוי רקמות עמוק מתחילות להשתחרר גם חסימות רגשיות והדבר יכול לבוא לידי ביטוי בצחוק, בכי וכדומה אצל המטופל במהלך הטיפול. 

באמצעות עיסוי רקמות עמוק אפשר לטפל בבעיות פיסיות רבות כמו למשל כאבי גב תחתון וכאבי גב בכלל, בעיות בחגורת הכתפיים והצוואר, בעיות בזרועות ומפרקים. עיסוי רקמות עמוק מסייע בשחרור שרירים שתפוסים בצורה כרונית וכן בבעיות יציבה. כאשר כאבי ראש נובעים משרירי צוואר ושכמות תפוסים, עיסוי רקמות עמוק יכול לסייע רבות. עוד אפשר להסתייע בשיטה זו של עיסוי רקמות עמוק כאשר סובלים ממתח ודיכאון, שכן עיסוי רקמות עמוק פועל גם על הרובד הרגשי. גם אנשים שעוסקים בספורט יכולים להיתרם רבות על ידי טיפולי עיסוי רקמות עמוק.

עיסוי רקמות עמוק עורך כשעה ומומלץ לבצע לא רק טיפול אחד אלא סדרת טיפולים כדי להקל או אפילו לפתור את המכאוב.