ספא

ספא  פרסם כאן  מאמרים
 
 
ספא קיסריה

ספא קיסריה- לא לעשירים בלבד. ידוע היטב מה הישראלי המצוי חושב על העיר קיסריה אך מה שלא ידוע כל כך הוא האיכות הנפלאה של מעונות הספא של ע

עידן
פורסם: 8/25/2010

מאמר זה שייך לקטגוריית ספא קיסריה

 

ספא קיסריה- לא לעשירים בלבד.

ידוע היטב מה הישראלי המצוי חושב על העיר קיסריה אך מה שלא ידוע כל כך הוא האיכות הנפלאה של מעונות הספא של עיר זו. לא בכדי רוב שועי ישראל שמים פעמיהם לבתי הספא בקיסריה ולא בכדי הם חוזרים לשם שוב ושוב. מדובר באנשים שיודעים להבדיל בין תפל לעיקר, בין איכות ירודה לאיכות ראויה, בין ניסיון לחקות משהו קיים לבין מקוריות אמיתית. ואם אנשים אלה בחרו באותו ספא קיסריה כמקום הספא העיקרי שלהם בישראל הרי שהצרכן הפשוט יכול גם לעשות זאת ולא להביט אחורה. ספא קיסריה מבטיחה לכם איכות, טיפולים מגוונים, הנאה מקסימאלית והכי חשוב- במחיר הוגן והגון לכל כיס.

מדוע לנסוע דווקא לקיסריה במטרה לעשות ספא, למה שלא לעשות זאת בצפון הארץ?

לאחר שהבנו מדוע ספא קיסריה הוא כל כך חשוב ואיכותי לאוהבי הספא בארץ נעבור כעת לשאלה מדוע לנסוע דווקא לקיסריה במטרה לעשות ספא, למה שלא לעשות זאת בצפון הארץ? התשובה לשאלה זו היא שאותו ספא קיסריה הוא כל כך מיוחד ואיכותי שעדיף לוותר על מעוני הספא האחרים ולגשת אליו. בנוסף, ספא קיסריה הוא קרוב מאוד מבחינת נסיעה משום שפחות או יותר הוא נמצא ליד מרכז הארץ, רק קצת צפונה יותר. מדובר באזור היושב פחות או יותר בטבור מדינת ישראל ולכן מומלץ לבקר בו. עוד היבט חשוב הוא ההיבט של ההיסטוריה של המקום ושבמקום יש גם חוף ים יפהפה ששווה ביקור לכשעצמו. 

ספא קיסריה אם כך הוא ספא איכותי המשלב באופן אבסולוטי בין חופשה איכותית, רגיעה, נקודת מבט היסטורית וכמובן טיפולי ספא ברמה הגבוהה ביותר בארץ. בשל כך ובהתאם לזאת שווה לבחור באותו ספא קיסריה כבית הספא העיקרי בארץ.