ספא

ספא  פרסם כאן  מאמרים
 
 
ספא רחובות

ספא רחובות- קרוב למחקר ושפוי הרבה יותר עולם הספא הוא עולם ידוע במשק בישראלי. הישאלים אוהבים ספא ובשל כך קמים צצים להם מכוני ספא רבים ב

עידן
פורסם: 8/25/2010

מאמר זה שייך לקטגוריית ספא רחובות

 

ספא רחובות- קרוב למחקר ושפוי הרבה יותר

עולם הספא הוא עולם ידוע במשק בישראלי. הישאלים אוהבים ספא ובשל כך קמים צצים להם מכוני ספא רבים בישראל והעיר רחובות אינה שונה כלל וכלל ממגמה זאת. ספא רחובות, היכול להיות? ובכן נושא זה של ספא רחובות אכן קיים ולא רק שקיים אלא שקיים בריש גלי בישראל. ספא רחובות הינו ספא ייחודי לא בשל הטיפולים הייחודיים או שירותים מיוחדים שהוא מעניק אלא בגלל העובדה שהוא לא נמצא ממש במרכז הארץ- כלומר בתל אביב. בשל כך וכיוצא בזאת המחירים של ספא רחובות הינם נמוכים יותר בעוד שהתוצאות של הטיפול זהות לגמרי לטיפול היקר יותר הניתן בעיר השכנה. 

מדוע שווה ללכת דווקא לאותו ספא רחובות ולא למעונות ספא אחרים הנמצאים בישראל?

לאחר שהבנו שקיים גם ספא בעיר רחובות ומהם יתרונותיו הגיע הזמן ולעבור ולעסוק בשאלה מדוע שווה ללכת דווקא לאותו ספא רחובות ולא למעונות ספא אחרים הנמצאים בישראל? ובכן התשובה לשאלה זו היא שאותו ספא רחובות הוא ספא ששוב, מאפשר לצרכן להנות מטיפול ברמה זהה אך בהוצאה כספית פחותה יותר. דבר זה מובע מדמי השכירות הנמוכים יותר שאותו ספא רחובות צריך לשלם לעירייה בנוסף למחירים הגבוהים הנהוגים יותר בספא בתל אביב או בצפון הארץ אפילו. בנוסף, מתאפשר פה פיתרון זול יותר לצרכנים מהמרכז המעוניינים בטיפול קבוע במרכז הארץ.

מהו טווח המחירים הממוצע של ספא רחובות?

כעת כשאנו יודעים הרבה יותר על ספא רחובות הגיע הזמן לעבור ולעסוק בשאלה מהו טווח המחירים הממוצע של ספא רחובות? ובכן התשובה לשאלה זו הינה בעלת קשר ישיר לזמני ההיצע והביקוש, כלומר בזמן שבו הביקוש גבוה מאוד המחירים יהיו גבוהים יותר.