ספא

ספא  פרסם כאן  מאמרים
 
 
לומי לומי

טיפול לומי לומי- חוויה אישית מטיפול. לאחר שנים רבות בהן לא קיבלתי שום טיפולים שהם הנחשבים לאלטרנטיביים (הפעם האחרונה הייתה עיסוי תאילנ

עידן
פורסם: 8/25/2010

מאמר זה שייך לקטגוריית לומי לומי

 

טיפול לומי לומי- חוויה אישית מטיפול.

לאחר שנים רבות בהן לא קיבלתי שום טיפולים שהם הנחשבים לאלטרנטיביים (הפעם האחרונה הייתה עיסוי תאילנדי בטיול שלי לתאילנד בגיל צעיר במיוחד) הרגשתי שהגוף שלי עייף ומתחיל לבגוד בי. מכיוון שאין שום טיפול ברפואה המערבית להרגשה כללית כזאת של חולשה (מלבד אולי "חסר לך ברזל") הייתי צריך לפנות שום לעולם הרפואה האלטרנטיבית ולטיפולים הייחודיים והמגוונים שהוא מציע. טיפולי לומי לומי הם חלק בלתי נפרד מטיפולים מסוג זה מסתבר, וזאת הבנתי לאחר שיחה עם חבר שהוא מטפל בעיסויים סיניים כאלה או אחרים. תנסה את הלומי לומי אמר לי החבר בעל הקרחת הבוהקת, מדובר בזן חדש יחסית של טיפולים שההשפעה שלו באמת מפתיעה לטובה. הוא נתן לי את המספר של מטפל שהוא מכיר העוסק בכך וקבעתי איתו פגישה.  הטיפול כולל שלושה שלבים. 

שלב ראשון- צום וסאונה 

השלב הראשון הינו צום או סאונה מכיוון שהמטפל אליו הלכתי לא אמר לי דבר וחצי דבר על צום לפני הטיפול הסתפקנו בלעשות סאונה של 10 דקות. בסאונה זו מתחילים להזיע והגוף מפריש מעצמו רעלים, כך אמר לי המטפל, ויש לציין שבאמת אחרי הסאונה הרגשתי רענן יותר ופתוח נפשית יותר לטיפול רוחני ופיזי בו בזמן.

שלב שני- עיסוי הכולל הנחת אבנים חמות וצמחי מרפא על הגוף

לאחר מכן עברתי לשכב על מיטת טיפולים נוחה והמטפל החל להניח אבנים רמות (לא רותחות כמובן) וצמחי מרפא על גופי. הוא אמר שדבר זה גורם להוצאה וספיגה של אנרגיות רעות שהצברו בגוף.

שלב שלישי- עיסוי נקודתי 

השלב האחרון הוא עיסוי של אזורים מסוימים שידוע שהם צוברים ומשפיעים על תפקוד הגוף כולו, מדובר בעיסוי "קל" למדי כלומר ללא תנועות לחיצה.