ספא

ספא  פרסם כאן  מאמרים
 
 
עיסוי תאילנדי

עיסוי תאילנדי- העיסוי הטוב ביותר הקיים קיימים סוגי עיסוי רבים אך לאור המלצות רבות של ישראלים רבים ניסינו גם אנחנו את אותו עיסוי תאילנ

עידן
פורסם: 8/25/2010

מאמר זה שייך לקטגוריית עיסוי תאילנדי

 

עיסוי תאילנדי- העיסוי הטוב ביותר הקיים

קיימים סוגי עיסוי רבים אך לאור המלצות רבות של ישראלים רבים ניסינו גם אנחנו את אותו עיסוי תאילנדי. ומה מיוחד כל כך באותו עיסוי תאילנדי? ובכן עיסוי תאילנדי כולל עיסוי כלל גופי מידי מומחים תאילנדים המכירים את רזי הגוף כולו ואת הסוד בהרפיית השרירים הרפים המצויים בגוף. עיסוי תאילנדי הינו עיסוי מצוין ואיכותי שמאפייניו הרבים קנו לא מעריצים רבים ברחבי העולם. יש לציין שהפעם הראשונה שרוב האנשים נחשפו לסוג עיסוי זה הם ישראלים שהלכו לתאילנד לחופשה ונהנו מאותו עיסוי תאילנדי מצוין. הרשמים החיוביים לא מפסיקים להגיע ובשל כך עיסוי תאילנדי הפך לשם דבר במדינת ישראל. בשל כך כתבה זו תעסוק בנושא עיסוי תאילנדי.

מהם המאפיינים הייחודיים של עיסוי תאילנדי ובמה עיסוי תאילנדי טוב יותר מעיסויים אחרים?

כעת כשאנו יודעים טוב יותר את סיבת הפופולאריות של העיסוי הפופולארי עיסוי תאילנדי הגיע הזמן לעבור ולעסוק בשאלה מהם המאפיינים הייחודיים של עיסוי תאילנדי ובמה עיסוי תאילנדי טוב יותר מעיסויים אחרים? התשובה לשאלה זו היא שעיסוי מסוג עיסוי תאילנדי הוא איכותי כל כך משום שהוא למעשה עיסוי כלל גופי שאחריו באמת ההרגשה היא אחרת ומרעננת. אין ספק שאותו עיסוי תאילנדי הוא ייחודי בכך שהוא מאפשר למעשה הרפייה כלל גופית ולאור רשמים רבים ההרגשה לאחר עיסוי תאילנדי היא של "לידה מחדש". 

האם קיים טווח מחירים כלשהו לטיפול של עיסוי תאילנדי ?

עיסוי תאילנדי אינו דבר של מה בכך, זאת הבנו, וכעת הגיע הזמן לענות על השאלה האם קיים טווח מחירים כלשהו לטיפול של עיסוי תאילנדי ? התשובה לשאלה זו היא שאותו עיסוי תאילנדי מבוצע על ידי גורמים אינדיבידואלים ובשל כך רמות המחירים הן שונות.