ספא

ספא  פרסם כאן  מאמרים
 
 
עוצמת הרכות

עוצמת הרכות במכוני הספא השונים- אפשרות ייחודית ומעניינת הנני חובב ידוע של טיפולי ספא ובאמתחתי טיפולים רבים שניסיתי בעבר. עיסויים מסוגי

עידן
פורסם: 9/13/2010

מאמר זה שייך לקטגוריית עוצמת הרכות

 

עוצמת הרכות במכוני הספא השונים- אפשרות ייחודית ומעניינת

הנני חובב ידוע של טיפולי ספא ובאמתחתי טיפולים רבים שניסיתי בעבר. עיסויים מסוגים שונים כגון עיסוי תאילנדי, שוודי טיפולים מהמזרח הרחוק כמו אקופונקטורה, דיקור סיני ועוד, טיפולים עם אבנים חמות שהגיעו משוודיה ודרום אמריקה ועוד טיפולים רבים ומגוונים. אוקיי. אז הגעתי יום אחד למכון הספא האהוב עלי במרכז הארץ (מדהים כמה מכוני ספא נפתחו לאחרונה באזור זו) וראיתי שקיים טיפול חדש- עוצמת הרכות. עוצמת הרכות? חשבתי לעצמי? מאיפה זה מוכר לי. חיפשתי באינטרנט וגיליתי שטיפול עוצמת הרכות הוא טיפול הוליסטי מהמזרח הרחוק המשלב בין הצד הפיזיולוגי של הטיפול לבין הצד הפסיכולוגי של הטיפול. 

מכיוון שטיפולים מהמזרח הרחוק תמיד היו חביבים עלי בחרתי להתנסות בתהליך וקבעתי תור במכון הספא שלי לטיפול מלא (45 דקות נפלאות) של עוצמת הרכות. ואיך היה הטיפול אתם שואלים ובכן-

הדברים המיוחדים של הטיפול.

הדברים המיוחדים של הטיפול מייצגים למעשה את מה שמיוחד בטיפול והנה הרשמים שלי- מעולם לא חוויתי טיפול ששילב באופן כה מוצלח בין ההיבט הפסיכולוגי להיבט הפיזי. מדובר בחוויה מרוממת חושים שאתה יוצא ממנה אדם שונה מאיך שנכנסת אליה. טיפול עוצמת הרכות הפתיע אותי לחלוטין. עוד נקודה מעניינת היא הקשר עם המטפל. לא מדובר כאן בעיסוי ולך הביתה אלא אתה צריך לבנות קשר עם המטפל כדי שהטיפול יהיה יעיל. למזלי הייתה לי מטפלת מצוינת.

ההרגשה אחרי הטיפול.

ההרגשה אחרי הטיפול שלי הייתה נפלאה ומרעננת. הרגשתי כמו אדם חדש אחרי 45 דקות של עוצמת הרכות וההרגשה הזאת נשארה איתי במשך כשבוע שלם! הישג בלתי מבוטל בהתחשב בלחץ הרב המופעל עלי בעבודתי כמנהל השיווק והפרסום של חברה גדולה.