ספא

ספא  פרסם כאן  מאמרים
 
 
עיסויים

עיסויים בחו'ל- מה צריך לדעת וממה צריך להיזהר. עיסויים היו מאז ומעולם חלק בלתי נפרד מחופשתו של הישראלי. אמנם נהוג יותר לקבל עיסויים שכא

עידן
פורסם: 9/13/2010

מאמר זה שייך לקטגוריית עיסויים

 

עיסויים בחו"ל- מה צריך לדעת וממה צריך להיזהר.

עיסויים היו מאז ומעולם חלק בלתי נפרד מחופשתו של הישראלי. אמנם נהוג יותר לקבל עיסויים שכאלה במדינות כגון תאילנד, סין ומדינות מזרח רחוק אחרות שלהן רמת מחירים נמוכה יחסית אך אין צל של ספק שאותם עיסויים בחו"ל רלוונטיים גם למקומות יקרים יותר כגון אירופה המערבית או ארצות הברית. עיסויים בחו"ל אפשר לעשות כמובן גם בדרום אמריקה אך שם הרמה של הטיפולים במדינות העולם השלישי פחות גבוהה. כתבה זו תעסוק בנושא המעניין של עיסויים בחו"ל וממה צריך להיזהר, כמו גם מה צריך לדעת, כשלוקחים טיפול שכזה .למדינות השונות יש מאפיינים שונים בהרבה תחומים כולל עיסויים ובשל כך הכללים הרבים שיוצגו הינם כללי ברזל וצריכים להילקח בחשבון לפני שמחליטים על ביצוע של עיסויים בחו"ל.

מדינות שונות- כללים שונים.

ארה"ב. בארה"ב הנושא של העיסויים הינו פופולארי במיוחד. למעשה קליפורניה מייצגת את מרכז העיסויים והספא העולמי כשכל התפתחות חדשה בתחום מגיעה מאזור זה של העולם. בשל ההתקדמות האדירה בתחום ובשל העובדה שהתקדמות זו מגיעה קודם כל לארה"ב, הרי שארץ הפסים והכוכבים יכולה להתגאות בספא חדשני למדי ומה לעשות שספא חדשני גובה סכומים גבוהים למדי. הכל כמובן תלוי בהיכן מבצעים את הטיפול אך ידוע כי בתי הספא באזור קליפורניה גובים מחירים של 100-500 דולר לשעה בודדת של טיפול.

מזרח רחוק. עיסויים בחו"ל נתפסים בראשו של הצרכן הישראלי קודם כל כמזרח רחוק ויש הצדקה מלאה לכך. הגישות ההוליסטיות הרבות של המזרח הרחוק מניבות לרוב את הטיפולים הטובים ביותר במחיר הטוב ביותר. יחס המחיר תועלת פה הוא מצוין כשהעיסוי הממוצע לא עובר את 50 שקלים לשעה וגם זה במקרה שבחרתם בספא טוב במיוחד.