ספא

ספא  פרסם כאן  מאמרים
 
 
הרצליה ספא

הרצליה ספא בשנים האחרונות החלה עליה משמעותיית בבתי הספא באזור המרכז ובמיוחד בעיר הרצליה, היום כבר הרבה אנשים רגילים להעניק להרצליה את

רות
פורסם: 9/13/2010

מאמר זה שייך לקטגוריית הרצליה ספא

 

הרצליה ספא

בשנים האחרונות החלה עליה משמעותיית בבתי הספא באזור המרכז ובמיוחד בעיר הרצליה, היום כבר הרבה אנשים רגילים להעניק להרצליה את הכינוי- הרצליה ספא , בגלל שהיא יכולה להיות מוכתרת כבירת מכוני הספא בישראל.

הרצליה ספא מעניקה למעשה לתושבי המרכז מגוון רחב של מכוני ספא מפנקים, יוקרתיים ויחודיים אשר יכולים לשדרג כל אירוע לחוויה מושלמת. כל מי שברצונו לחגוג יום הולדת בלתי נשכחת או מסיבת רווקות שלא יפסיקו לדבר עליה, מומלץ לו לתת קפיצה קטנה להרצליה, או בשמה החדש הרצליה ספא.

הרצליה ספא, מציעה ללקוחותיה מגוון רחב של טיפולים ובתי ספא שונים, ניתן למצוא בעיר בתי ספא יחודיים ובעלי קונספט שלא תפגשו בשום מקום אחר בארץ, למשל הרצליה ספא יכולה להציע ספא באווירה טורקית בנוסח חאמם טורקי, ספא המתמחה בטיפולים ארומופתיים, בתי ספא בסגנון יפני, כאשר העיצוב, הטיפולים ואף האוכל מקורם בתרבות היפנית או בתי ספא הקוראים לזוגות להצית את הרומנטיקה מחדש. 

בנוסף בתי הספא בעיר הרצליה ספא ידעו לנצל את העובדה שהעיר ממוקמת צפונית לחוף הים בתל אביב והקימו בתי ספא על חוף הים. כמו כן בעיר הרצליה ספא ניתן למצוא בתי ספא הממוקמים במלונות בוטיק נהדרים ומרשימים.

אך אולי הדבר שהכי מאופיין עם הרצליה ספא היא האווירה היוקרתית שיש לרב בתי הספא בעיר. מכוני הספא בעיר הרצליה ספא מקפידים על סטנדרטים גבוהים של אוכל וניקיון, בתי אירוח מושקעים ומהודרים, מטפלים מקצועיים, אין ספור טיפולים ושיטות שונות וכמובן הכי חשב אווירה קסומה ומפנקת.

אולי זאת משום שמרב בתי ספא בעיר הרצליה ספא יש תחרות על הלקוח ואילו כל אחד מנסה לתפוס את הלקוח בדרך אחרת ולנסות לפתח קונספט משלו, אך מה שבטוח לנו כצרכנים זה משתלם, בעיר הרצליה ספא אנחנו יכולים למצוא בקלות עיסויים נהדרים ובתי אירוח מפוארים כאשר הכל במרחק נסיעה קצר מהבית או מהמשרד.