ספא

ספא  פרסם כאן  מאמרים
 
 
ספא בחיפה

ספא בחיפה ספא בחיפה יכול להיות ללא ספק מתנה מעניינת לקראת החגים ההולכים וקרבים, לשמחתנו רב החגים השנה נופלים על סופי השבוע וזהו בדיוק

רות
פורסם: 9/13/2010

מאמר זה שייך לקטגוריית ספא בחיפה

 

ספא בחיפה

ספא בחיפה יכול להיות ללא ספק מתנה מעניינת לקראת החגים ההולכים וקרבים, לשמחתנו רב החגים השנה נופלים על סופי השבוע וזהו בדיוק הזמן המתאים לקחת את בן או בת הזוג לחופשה קצרה-ספא בחיפה. מדוע ספא בחיפה, או יותר נכון מדוע חיפה? האווירה של הצפון, האטרקציות השונות והמגוונות שמציעה העיר כמו היותה עיר נמל מדהימה, גנים מטופחים ועוד הרבה דברים טובים אחרים.

ספא בחיפה ניתן למצוא במלונות בחיפה כמו במלון "דן כרמל" אשר שם ממוקמת רשת "ספא מנדרין", המציעה ללקוחות המלון מגוון עיסויים ממעסים מקצועיים, אמבטיות מפנקות ועוד שלל פינוקים. את החבילות ניתן לשלב עם עם לינה בבית המלון הכוללת ארוחת בוקר עם אופציות לארוחות צהרים וערב.

ספא בחיפה נוסף הממוקם במלון הוא "ספא פלוס", במלון על הר הכרמל. גם "ספא פלוס" מציע מגוון עיסויים שונים ומבצעים נהדרים לאורחי המלון. כמו כן יש חבילות שונות למסיבת רווקים ורווקות, הצעות נישואין, שוברי מתנה ועוד.

מעבר למלונות הקונבנציונאלים, ניתן למצוא ספא בחיפה, אשר ממוקם במלונות בוטיקים כמו "ווילה כרמל", אומנם תצטרכו לשלם קצת יותר, אך תקבלו חוויה אולטימטיבית במלון בוטיק מהודר בסגנון אירופאי, מסעדת גורמה, נוף ציורי וכמובן הטבות מפנקות נהדרות. ספא בחיפה מסוג זה בהחלט יכול לשדרג את הסוף שבוע, כמו כן בתפריט תוכלו למצוא חמש הצעות שונות החל מ-600 שקלים עד ל-1,400 שקלים לזוג.

אחד מבתי ספא בחיפה, אולי המוכר ביותר הוא "ספא יערות הכרמל". כמו רבים אחרים גם "יערות הכרמל" מציעים חבילות עם לינה וארוחות, וכמובן חבילות ספא ועיסויים.  ספא בחיפה ,"יערות הכרמל", אולי אחד הפופולארים ביותר בגלל המיקום, המבנה המרשים והזריקה המהירה לטבע אשר מאפשרת התנתקות מוחלטת לסוף שבוע.

ספא בחיפה, יכול להיות אטרקטיבי מאוד בימים אלה, מעניק לגוף ולנפש מנוחה קצרה מהעבודה, הילדים, הלימודים ואיזו דרך נהדרת לפתוח את השנה החדשה.