ספא

ספא  פרסם כאן  מאמרים
 
 
ספא נתניה

ספא נתניה כשאנחנו רוצים לקחת חופשה מפנקת באתר ספא יפייפה, אנחנו בדרך כלל ישר חושבים על הצפון הרחוק, או אתרים תיירותים כמו ים המלח או ש


רות
פורסם: 9/13/2010

מאמר זה שייך לקטגוריית ספא נתניה

 

 

ספא נתניה

כשאנחנו רוצים לקחת חופשה מפנקת באתר ספא יפייפה, אנחנו בדרך כלל ישר חושבים על הצפון הרחוק, או אתרים תיירותים כמו ים המלח או שפת ים הכינרת. 

אך מה עם הספא הקרוב ביותר לביתכם? חשבתם פעם על ספא נתניה? 

אולי ספא נתניה נשמע מעט מוזר, אך זהו רק משום שאנו רגילים לקשור במוחנו את המילה ספא עם צימרים בצפון.  אך תתפלאו תוכלו להשיג את אותה מטרה ועוד גם בבתי ספא נתניה וכך תחסכו לא רק את הנסיעה הארוכה, אלא גם הצורך בלשכור חדרים ללינה.   "ספא סנטר", הוא אחד מבתי ספא נתניה המציע חבילה רומנטית וזוגית בסוויטה מרשימה. החבילה כוללת אירוח בפנטהאוז מהודר, עיסוי של 45 דקות לכל אחד, חלוקים ומגבות, סאונות יבשות ורטובות, ג'קוזי וכמובן בקבוק יין וקערת פירות עסיסית.

מקום נוסף ונהדר בקרב בתי ספא נתניה, הוא "ספא נתניה", אשר מציעים חבילת ספא משגעת ל-3 עד 20 איש ליום שלם ומפנק. הספא ממוקם על גג ענקי ומעניק ללקוחותיו שימוש חופשי בכל מתקני הספא, עיסוי של 45 דקות, חלוק ומגבת וכמובן גם אפשרות לתופסת של ארוחה מלאה. אם אתם עדין ספקניים בנוגע לבתי ספא נתניה, אולי תופתעו לגלות כי ניתן למצוא בתי ספא נתניה אשר ממוקמים במלונות בוטיק מרשימים, כך למשל "אקווה ספא בוטיק", מציע מגוון פינוקים וחבילות שונות כגון מסיבת רווקים או רווקות, ימי הולדת, ימי נישואים וימי כייף לעובדים.

כל אחד מבתי ספא נתניה, ממוקם באזורים מרכזיים, לעיתים מדובר בממש מרחק הליכה ממשרדי הייטק אשר פוקדים את נתניה בשנים האחרונות. בנוסף בתי ספא נתניה מאפשרים לנו כמו בכל ספא ברחבי הארץ אתנחתא קלה מחיי היום-יום העמוסים שלנו, טיפה של שלווה וסדר בבתי ספא קסומים ומפנקים.